Unes 200 persones acompanyen el Bisbe en la II Jornada Mundial dels Pobres

Més de 170 usuaris de Càritas van compartir taula i vivències amb el Sr Bisbe Mons. Francesc Conesa aquest diumenge, en la II Jornada Mundial dels Pobres propiciada pel Papa Francesc. En aquesta diada tan especial, organitzada amb l’ajuda de voluntaris parroquials i equips de Càritas, persones d’arreu de l’Illa es van reunir al Seminari de Ciutadella per un dinar de germanor. Van començar el dia amb una oració interreligiosa en la capella i, després de realitzar una visita guiada al Museu Diocesà, van tenir temps per conèixer-se i comunicar-se amb el Sr. Bisbe mentre gaudien d’un bon plat de paella.
La jornada va finalitzar amb una mica de música i ball, amb la col·laboració del grup ”Fent Poble”.