Obren el termini per a presentar-se al Concurs Vocacional de Cartells 2019

• El Secretariat Diocesà per a les Vocacions convoca la VII edició del concurs amb el tema “Tu ens fas falta”

• Els participants tenen fins al 17 de febrer de 2019 per a enviar les seves propostes

El Secreatriat Diocesà per a les Vocacions engega la convocatòria del Concurs Vocacionals de Cartells 2019 i que enguany parteix del tema “Tu ens fas falta”. L'objectiu del concurs, destinat al públic juvenil, és despertar entre els participants la corresponsabilitat i la vocació tenint en compte que com a persones no poden ometre la diversitat d'opcions ni el fet de necessitar-se uns als altres. En aquest sentit, els participants han de confeccionar un cartell amb una imatge o dibuix propi i una frase relacionada amb el tema proposat que ajudi a transmetre aquest missatge. La idea ha de partir de les reflexions que els suggereixi el text de Mc. 6, 38-44 per fer possible el miracle de compartir amb el que som i tenim.

El concurs va destinat a joves d'entre 12 i 16 anys, que poden presentar-se de forma individual o en grup. Els participants tenen fins al 17 de febrer de 2019 per a pensar i dissenyar un màxim de dos cartells (personals i inèdits) que hauran d'enviar en format digital (JPG) per correu electrònic a secretariatvocacions@gmail.com juntament amb les seves dades personals.La dotació del premi és de 100 euros en material informàtic. A més, el cartell guanyador es remetrà en còpia a totes les parròquies de la Diòcesi i s’exposarà al Seminari Diocesà de Menorca juntament amb els cartells premiats en edicions anteriors.

En l'edició de l'any passat es van presentar 70 cartells inspirats en el lema “Jesús et crida a ser profeta”. L'obra guanyadora partia del lema “Profeta és aquell que respon a la crida de Déu. T'atreveixes?”, acompanyat de la imatge d'una conversa 2.0 amb Jesucrist.

Consulta les Bases del Concurs Vocacional de Cartells 2019