Testimonis de Fe

“Fent camí en aquest món, donant sempre gràcies a Déu”

Vaig néixer un Dijous Sant de 1969 en una família cristiana. Vaig rebre els sagraments i anava a la missa dominical amb la meva mare.

L’any 2005, arran de participar en una peregrinació a Roma, Mn. Joan Miquel Sastre em va demanar col.laborar amb l’Església i vaig acceptar. Em vaig vincular a l’Ermita de la Mare de Déu de Gràcia, on anava a missa, i amb la Parròquia de La Concepció, on vaig descobrir què significa formar part d’una comunitat parroquial.

L’any 2019 el Bisbe Francesc Conesa em va demanar fer-me càrrec del Secretariat de Santuaris i Peregrinacions i vaig acceptar aquesta tasca diocesana amb molta il.lusió.

Tot ho entenc com a un servei a Déu i a l’Església que peregrina a Menorca. I som un defensor del compromís dels laics en la vida de l’Església, sempre al costat dels capellans.

La meva vida té tres fonaments: família, amics i Església. La fe dona sentit a la meva vida. Trob a Déu en la natura: contemplant les flors veig els ulls de Déu. I en les persones que pateixen i arrosseguen creus veig el rostre de Crist. Valor les petites coses. Estim la figura del Bon Pastor i la humilitat de Maria.

Per Nadal m’agrada muntar el betlem a casa i transmetre aquesta polida tradició. Cada dia vull estimar i perdonar; intent donar testimoni i ser llum per als altres. Don gràcies a Déu pel regal de la vida

12-06-2022