El divendres, 16 d’octubre, a la parròquia de la Concepció de Maó, ens vam reunir els mestres i professors de religió de tota l’illa per celebrar l’acte de l’Enviament, presidit pel Sr.Bisbe Francesc Conesa Ferrer i , en mans d’Ell, vam rebre la Missió per la qual l’Església dona la confiança d’ensenyar i donar a conèixer als vostres alumnes la Història de la Salvació en la que Déu juga un paper principal, així com també la persona, la vida i el missatge de Jesús.
Aquest any el lema escollit per treballar és “La caritat és amor rebut i ofert”. L’objectiu que ens proposem aquest curs: ésser una Església samaritana, fomentant l’actitud d’escolta, de diàleg, d’ajuda i d’acompanyament, sobretot amb les persones, fillets i joves més vulnerables i les que sofreixen perquè trobin amb nosaltres la misericòrdia, el consol i l’esperança.
L’acte es va dividir en dues parts. En la primera el Sr Bisbe va presidir la celebració de la Paraula i una segona part dirigida per la Delegada, juntament amb el seu equip de treball, en la qual es van tractar temes més pedagògics i de funcionament: curs de formació, cine espiritual i altres temes relacionats amb l’ensenyament de l’assignatura de religió.
Marga Quevedo Tutzó. Secretariat Diocesà d’Ensenyament de Menorca.