Tallers per celebrar els 30 anys de Mestral

Mestral Menorca, el projecte d’economia social de Càritas que té com a principal objectiu fomentar la inserció de persones amb dificultats per accedir al món laboral, a través de la recollida, el tractament i la recuperació de residus en coordinació amb els programes d’orientació i intermediació laboral, enguany compleix 30 anys. I per celebrar un aniversari tan assenyalat,  dissabte dia 16 de setembre van organitzar una jornada de portes obertes a la seva seu de Ciutadella que aquest dissabte dia 23 de setembre repetiran a Maó. Serà  entre les 11 i les 13 h, al Taller Mestral Llevant, POIMA (C/ Itàlia, 4).

Les activitats van consistir en dos tallers. D’una banda, amb el projecte Els ninots d’en Tonet, en què l’artista va ensenyar als més petits a crear peces utilitzant material de rebuig domèstic, reciclant-lo i reaprofitant-lo. Una manera d’aprendre i jugar fent servir la imaginació, destaquen els organitzadors. D’altra banda, es va impartir un altre curset de construcció d’hotels per a insectes de la mà de Santi Saurina.

El personal de Mestral també va estar disponible per fer visites guiades als projectes i als diferents tallers, i els assistents van poder degustar productes de comerç just.

Més fotografies