Diòcesi de MenorcaMaria, referent d’amor i de confiança en Déu Com és tradicional en el mes de maig, la nostra Església ha celebrat la festa de la Mare de Déu del Toro, patrona de Menorca. 09/05/202515/05/2025 - per Mitjans de Comunicació del Bisbat