Càritas facilita una casa a Ferreries per allotjar a 10 treballadors de temporada

Càritas Parroquial de Ferreries pren mesures davant les dificultats dels treballadors temporals per a trobar habitatge i posa a disposició dels “temporers” el número 4 del carrer Beat Joan Huguet de Ferreries. La casa, propietat de les monges franciscanes, es trobava buida i l’entitat va decidir llogar-la per a oferir-la als treballadors amb dificultats per accedir a lloguers assequibles.

Així des de l’agost la casa pot acollir fins a 10 persones. Paguen una quota per a cobrir els costos de manteniment de l’habitatge, aigua i llum. Es tracta, per tant, d’una iniciativa per garantir el dret universal a l’habitatge dels treballadors temporals i que no hagin de patir l’especulació en els preus del lloguer.

L’únic requisit que els demana l’entitat és que tinguin un contracte amb data d’inici i final per tal d’adaptar el contracte de lloguer també la seva estada. I és que, com recorden des d’Inclusió Social de Càritas Diocesana , la casa està pensada per a persones que van i vénen, no per accedir a un habitatge definitiu.

Foto: SERGI GARCIA / ES DIARI MENORCA