“Comunicar a Jesús en la pastoral digital, un repte per a tu”

Aquest és el títol de les jornades formatives de comunicació per als laics que tindran lloc la propera setmana. Tindrem el gust de comptar amb la presència de Santiago Ruiz Gómez, periodista, delegat de mitjans de Comunicació de la Diòcesi de Calahorra i La Calzada-Logroño i president  nacional dels Scouts MSC.

En les dues conferències (a Ciutadella i Maó), el periodista ens oferirà unes pautes per a dinamitzar la comunicació de la nostra Església i per a comunicar millor l’Evangeli de Jesús en el nostre temps. A més, ens xerrarà de la pastoral digital i de la presència dels cristians a les xarxes socials.

Les xerrades seran aquests dies:

-Dilluns 23 de maig formació, a les 20.15 h, al Seminari Diocesà, a Ciutadella.

-Dimarts 24 de maig formació, a les 20.15 h, a la Casa de l’Església de Maó.

S’anima a la participació de tots: laics a càrrec de secretariats i entitats diocesanes, monitors (Escoltes, clubs parroquials…), voluntaris (parròquies, Caritas, secretariats…), mestres i professors de religió,  religiosos/es, catequistes, integrants de Vida Creixent, joves, etc. Aquestes xerrades s’engloben en la Jornada Mundial de la Comunicacions Socials que enguany celebram sota el lema “Escoltar amb l’oïda del cor.”

Hits: 40