La vida consagrada celebra el seu dia “caminant en esperança”

El 29 de gener, al Santuari de Maria Auxiliadora de Ciutadella, els religiosos de Menorca van celebrar el dia de la Vida Consagrada. El lema d’enguany els convida a caminar en esperança, en un temps en el qual, més que mai, confien que Déu continuï guiant-los per així servir al Poble Déu per mitjà de la seva consagració. Els religiosos van participar junts del Pa de la Paraula i del Pa de l’Eucaristia. Un dinar fratern va concloure aquest gran dia.

«Caminant és un gerundi que fa referència a una acció contínua i persistent, que no es cansa ni s’atura, que comporta paciència i tenacitat». En esperança, «indica una manera molt concreta de tirar endavant aquesta acció a través de la virtut cristiana més necessària per a qui vol viure en marxa i bolcat cap al futur que hem de construir tots els membres de l’Església units».

Entrevistam a Sor Joana Moll Gonyalons, religiosa franciscana: