Diòcesi de MenorcaLes estacions del Via Crucis de Mingo Martí, a Ferreries L’església de Santa Maria de Ferreries va inaugurar el Divendres Sant (3 d’abril), en presència del bisbe Gerard, les 15 noves estacions del Via Crucis que representen la passió, mort i resurrecció de Jesucrist. 07/04/202626/04/2026 - per Mitjans de Comunicació del Bisbat
Diòcesi de Menorca“Mirau l’arbre de la creu, on morí el Salvador del món!” Silenci, recolliment, sobrietat. Així va ser la litúrgia que es va celebrar ahir, Divendres Sant, als Oficis de la Passió i mort del Senyor, en què es commemora la mort del Senyor a la creu, en espera de la resurrecció gloriosa. 04/04/202604/04/2026 - per Mitjans de Comunicació del Bisbat
Diòcesi de MenorcaLa Passió del Senyor: Jesús ens crida a una vida nova, més fraterna i humana 30/03/202404/04/2024 - per Mitjans de Comunicació del Bisbat
Diòcesi de MenorcaLa Passió del Senyor: “L’amor de Jesús ho renova tot” 08/04/202309/04/2023 - per Mitjans de Comunicació del Bisbat
Diòcesi de MenorcaDivendres Sant. Celebració de la Passió del Senyor 15/04/202219/04/2022 - per Mitjans de Comunicació del Bisbat