Inici » Una missió compartida

Una missió compartida Avui, dia 8 de juliol, les delegacions de comunicació de les diòcesis de Menorca, Mallorca i Eivissa i Formentera s'han reunit a Palma per a continuar reforçant la feina en equip en diferents projectes i activitats.

Trobada delegacions comunicació diòcesis Illes Balears. Curs 2025-26

Aquesta feina conjunta és essencial per a comunicar l’Evangeli de Jesús i la vida de les Esglésies diocesanes.

La nova temporada de “Temps de Creure” a IB3 ràdio i “Mosaic” a IB3 Televisió inclourà algunes novetats!

En l’Exhortació Apostòlica del Papa Francesc, «Evangelii Gaudium», llegim: “Tot cristià és missioner en la mesura que s’ha trobat amb l’amor de Déu en Crist Jesús; ja no diem que som  “deixebles” i “missioners”, sinó que som sempre  “deixebles missioners”. (EG 120)

Seguim caminant junts, compartint comunió i missió!

Fotografia portada (d’esquerra a dreta): Inés de la Puerta, Celia Rosselló, Mons. Sebastià Taltavull (bisbe de Mallorca), Carlos Fuentes, Antoni Fullana, Joan Picornell i Sonia Febrer.