Inici » Una nova creu per s’Ermita de Ferreries

Una nova creu per s’Ermita de Ferreries

S'Ermita de Ferreries llueix des de fa unes setmanes una nova creu, una donació del constructor Joan Coll, en "Joan Feliç". L'obra és de pedra-cota i substitueix la creu metàl•lica anterior. L’havia ferida un llamp el mes de maig i això havia provocat l’esfondrament de la teulada de la capella.

La col•locació de la creu nova és una passa més de les obres de restauració de s'Ermita que avancen lentament però amb constància, segons el rector de la parròquia de Sant Bartomeu, Joan Febrer. Les intervencions es duen a terme els dissabtes gràcies a un bon nombre de voluntaris de diversos àmbits que amb l'ajut de tres ases pugen el material i les eines que necessiten els operaris de l'empresa LOGA, que duu a terme la reforma durant els caps de setmana.

Des de la parròquia de Sant Bartomeu esperen amb il•lusió el fi de les obres per poder pujar a s’Ermita. Hi faran una pregària d’acció de gràcies amb una bereneta per agrair tanta col•laboració.

S’Ermita, situada a Son Granot, és una petita capella dedicada a la Verge Maria. Va ser construïda a mitjan segle XX i és un dels edificis més emblemàtics de Ferreries.