Vida Creixent honora els seus sants patrons

Ahir, 2 de febrer, festivitat de la Presentació del Senyor, Verge de la Candelera i Jornada de la Vida Consagrada va tenir lloc a la Catedral la celebració diocesana dels Sants Patrons, Sant Simeó i Santa Anna, del moviment eclesial d’apostolat seglar de persones jubilades i majors de Vida Creixent.

L’Eucaristia va ser presidida per Mons. Francesc Conesa, bisbe electe de Solsona i administrador diocesà de Menorca. Amb l’assistència d’uns 85 integrants de Vida Creixent, la celebració va donar inici amb la benedicció solemne de candeles a la Porta Major, a la qual havien precedit unes paraules de Mn. Cristòfol Vidal, consiliari diocesà de Vida Creixent, agraint expressament a Mons. Conesa els cinc anys en què ha estat al capdavant d’aquesta Diòcesi.

En la seva homilia, el bisbe Francesc va tenir un record als seus cinc anys com a Pastor de l’Església Diocesana de Menorca. En finalitzar la mateixa, el matrimoni que ostenta la presidència del moviment, Sr. José Coll Pons i Sra. Maria Martí Pelegrí, van expressar al Bisbe el seu agraïment pel seu interès amb Vida Creixent durant aquests 5 anys Déu el beneeixi sempre, que Crist Sacerdot faci més fecund el seu ministeri episcopal i que la Verge Maria custodiï la seva vida, fent-la créixer en gràcia i santedat, finalitzant amb el cant de l’himne de Vida Creixent.