La feina en equip és essencial per continuar creixent en aquest camí sinodal, on tots som corresponsables en la missió de l’Església i en comunicar més i millor el que és i es viu a la nostra Diòcesi.
Per açò, hem organitzat una trobada de tots els responsables de les xarxes socials vinculades a l’Església de Menorca, és a dir, les persones que estan a càrrec de les xarxes de les delegacions, parròquies i santuaris, confraries, Càritas, Mans Unides, Escoltes de Menorca (MSC), Equips de la Mare de Déu, i altres moviments, associacions i entitats diocesanes.
Aquesta jornada tindrà lloc dissabte, dia 14 de març, entre les 10 i les 12.30 h, a la parròquia de Sant Antoni Maria Claret, a Ciutadella. La primera part serà una formació per a aprendre unes pautes bàsiques en la gestió de les xarxes socials (Facebook, Instagram, etc.) i per a fer-ne un bon ús, i a la segona part es farà un col·loqui per a compartir opinions, resoldre dubtes, aportar suggeriments, etc.
Per a participar és tan fàcil com enviar un correu a comunicacio@bisbatdemenorca.org . Us podeu apuntar fins al dia 13 de març.
Us hi esperam a tots!
