Inici » Déu, camí de plenitud, pau i felicitat

Déu, camí de plenitud, pau i felicitat Els dies 2,3, 4 i 5 de març la salesiana Lolita Ribot va oferir unes xerrades quaresmals a Maó i a Ciutadella sobre el tema “No tenguis por, que jo som amb tu i tu ets amb mi” (Isaïes 41, 8-10).

Xerrades Quaresmals a Maó i a Ciutadella. Curs 2025-26

Aquestes paraules davant del context actual d’incertesa, guerra i patiment, ens recorden que Déu és al nostre costat. La ponent va manifestar, a més, que la Quaresma ens crida a una conversió en diferents àmbits: personal, com a comunitat, com a agents de pastoral, i a nivell social.

En la segona xerrada quaresmal, Lolita Ribot va reflexionar sobre la conversió ecològica, que és una exigència evangèlica, que ha de portar-nos a cura de la natura i dels altres, perquè “no hi ha pau sense justícia, i no hi ha justícia sense cura de la Creació”. També va assenyalar la diferència entre creure en Déu i fer experiència de Déu. Viure l’experiència de Déu és reconèixer Déu com a Pare, i tenir-lo a prop ens dona una pau immensa.

Podeu veure les dues xerrades quaresmals al canal de YouTube del Bisbat de Menorca: