Nou curs de l’Escola de Teologia de Menorca

L’Institut Diocesà de Teologia de Menorca (IDITEM) posa en marxa un nou curs de formació teològica per als agents de pastoral i tots els creients en general.

Aquesta formació s’estructura en 2 itineraris. D’una banda, l’Escola de Teologia amb una formació sobre el que és l’Església i el coneixement de la Bíblia, dirigida i recomanada per als catequistes, lectors i professorat de Religió. D’una altra, les Jornades de Teologia, dirigides a tots els fidels, que s’aniran celebrant durant tot el curs i tractaran temes com les conseqüències socials i humanes de la pandèmia, la doctrina social de l’Església i la immigració, entre d’altres. Al llarg del curs anirem informant al Full Dominical dels dies i horaris d’aquestes jornades.

L’Escola de Teologia anima a tots els fidels a participar a aquestes jornades de formació. La formació teològica i espiritual és essencial en la vida dels cristians per a enriquir la fe i conèixer millor la nostra missió en la societat: ser deixebles de Jesús, transmetre els valors de l’Evangeli, promoure la vida, l’amor i la justícia, servir a l’Església i a les nostres comunitats parroquials, i estimar i ajudar als altres.

Si voleu més informació sobre l’Escola de Teologia, ho podeu demanar a les parròquies, telefonant a 639-660-855 o escrivint un correu electrònic a iditem@gmail.com .