 Xerrada de Teologia
L’Institut Diocesà de Teologia i l’ISCREB, organitza una xerrada de teologia sobre: “L’acolliment i l’hospitalitat a la Bíblia”.
Divendres 13 de desembre, a les 20.30 h, a la Sala d’Actes del Seminari Diocesà (Ciutadella).

 Recés Advent al Toro
Els dissabtes 14 i 21 de desembre es celebrarà, des de les 11 h fins a la 13 h, un Recés d’Advent
al Santuari de la Mare de Déu del Toro. Per a més informació, contactau, amb les religioses del
Toro, al 971 375 060 o al 603 112 882.

 Pregàries d’Advent EMD
Els equips de la Mare de Déu de Menorca celebraran, com cada any la Pregària d’ Advent. -El sector “A” el dissabte 14 de desembre a les 21 h, l’ església de Santa Maria de Ferreries.
Per la seva part, el sector “B” la durà a terme el diumenge 15 de desembre a les 17 h, a la parròquia de Sant Antoni M. Claret de Ciutadella.

100 anys del CC Sant Miquel

-Exposició: “100 anys del Centre Catequístic de Sant Miquel”.

Inauguració  dia 20 a les 20 h, a la sala Xec Coll

del 20 de novembre al 14 de desembre,

-Projecció de fotografies: Mostra de “100 fotografies per a 100 anys” amb imatges de catequesi i clubs d’Esplai que han passat pel Centre Catequístic de Sant Miquel. Dissabte 23 de novembre a les 20 h a la sala d’Actes del centre

Camí de Santiago

La primera fase del camí es durà a terme entre el 17 i 23 d’agost de 2020

El Secretariat Diocesà d’Infància i Joventut organitza, per a joves, un viatge per fer el camí de Santiago.  La inscripció està oberta fins al 15 de desembre de 2019.

Interessants, contacteu amb  Sebastià Bosch al telèfon 649339766 o  secretariat.joventut.menorca@gmail.com.

Viatges – Peregrinacions

 Viatge a Lourdes
El Secretariat Diocesà de Santuaris i peregrinacions organitza un viatge a Lourdes del 24 al 26 d’abril de 2020. Presidirà el bisbe de Menorca Francesc Conesa. Per a més informació contactar amb Toni Mercadal (tel. 629.450.140).

 Jornades de formació a Vic per als catequistes.
Del 15 al 17 de novembre es celebraran a Vic les XII Jornades de Formació per a Catequistes, que, com cada any, organitza el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC). Per a més informació sobre la inscripció i tots els detalls del viatge,contacteu amb
 catequesi@bisbatdemenorca.com i www.sic-catequesi.cat