 Sant Antoni 2021
Diumenge 17 de gener celebrarem la festa de Sant Antoni, patró de Menorca, amb una Eucaristia presidida pel bisbe Francesc, a les 11h, a la Catedral de Menorca.  La celebració es podrà seguir en directe, des de casa, per IB3Tv tant en Streaming com en emissió en obert.

SEGUEIX LA EMISSIÓ>>>>

 Jornada Infància Missionera 2021
Diumenge 17 de gener Jornada d’Infància Missionera,
sota el lema “Amb Jesús de Natzaret. Som Família”
SANT ANTONI  2021
A Maó: Celebracions a la parròquia de Sant Antoni Abat:
-Dissabte dia 16, a les 19.30 h, solemne rés de les primeres Vespres de Sant Antoni, implorant la seva protecció i el final de la pandèmia.
Diumenge 17, Missa a les 10.30 h (català) i a les 19 h (castellà)Solemnitat de Sant Antoni,
 Recés dels preveres
Dimecres 20 de gener recés dels preveres a partir de les 10.30 h al Santuari de la Mare de Déu del Toro. Predicació de Mn. Cristòfol Vidal i, tot seguit, xerrada a càrrec de Mn. Guillermo Pons sobre l’any dedicat a sant Josep
 Setmana Pregària Unitat Cristians
Dissabte 23 de gener a les 17.30 h  pregària ecumènica a la parròquia de la Mare de Déu del Roser d’Es Castell. Celebració sota el lema “Manteniu-vos en el meu amor i donareu fruit en abundància” (cf. Jn 15, 5-9)”.

COL.LABORA

 El Fons Diocesà de Solidaritat

Venen temps difícils, moltes famílies necessitaran la nostra ajuda. T’animes a deixar el teu donatiu? És molt fàcil:

-Al compte bancari (entitat La Caixa):

-Des del mòbil a Bizum
codi 00580.

-Si necessites ajuda, posa’t en contacte amb les parròquies i Càritas Menorca. Som aquí per ajudar-te.

 El Servei de repartiment d’aliments
També podem ajudar entregant aliments i productes de primera necessitat.
(farina, sucre, oli, cacau en pols, productes de neteja…)
Els podeu deixar a les cistelles dels supermercats i a les parròquies.
Després seran repartits entre les persones i famílies necessitades
a través dels serveis de Càritas parroquials.

 Ajuda a la teva parròquia
Les nostres parròquies necessiten la nostra ajuda per a continuar ajudant als
qui més ho necessiten.
També podem fer arribar les nostres donacions a la pàgina web oficial www.donoamiiglesia.es

Pots triar l’opció d’ajudar a la teva parròquia de sempre
o a la nostra diòcesi de Menorca.