 Centenari del Centre Catequístic de Sant Miquel
Divendres 24 de gener xerrada del Sr. Gabriel Julià titulada “Infl uència de l’activitat teatral del Centre Sant Miquel al teatre de Menorca”, a les 20.30 h, a la Sala d’Actes del Centre. -Dissabte 25 de gener concert del “Cor de Gospel Menorca”, a les 20.30 h, a la Sala d’Actes del Centre

 XXVII Aplec Missioner
Dissabte 25 de gener celebració de la Jornada d’Infància Missionera, enguany amb el lema “Amb Jesús a Egipte. Sempre en marxa”.

Trobada a les 11 h, a la Sala Multifuncional de Ciutadella.Els catequistes s’han de posar en contacte amb na Yola Anglada abans de dia 22 de gener (horari de matins) telefonant al 971 380 343 (Cúria Diocesana) per a comunicar els assistents (catequistes i infants) de cada parròquia.

 Diumenge de la Paraula de Déu
Diumenge 26 de gener a totes les parròquies i comunitats de Menorca celebram el DIUMENGE DE LA PARAULA, dedicat a la divulgació i reflexió de la Sagrada Escriptura.

 Pregària Contemplativa
Dissabte 1 de febrera les 18 h, pregària contemplativa amb les germanes clarisses del Monestir de Santa Clara, a Ciutadella. Hi esteu tots convidats.

 Jornada de la Vida Consagrada
Diumenge 2 de febrer, celebració de la Jornada de la Vida Consagrada, enguany amb el lema “Vida Consagrada amb Maria, esperança d’un món sofrent”, a les 12.00 h, a la Parròquia de la Concepció de Maó.

 Celebració de la Candelera a la Catedral
Diumenge 2 de febrer, es celebrarà a partir de les 12 h, a la Catedral de Menorca, la benedicció i processó de les candeles i, a continuació, l’Eucaristia solemne de la Festa de la Presentació del Senyor, titular de la S. E. Catedral Basílica de Menorca.

Camí de Santiago

La primera fase del camí es durà a terme entre el 17 i 23 d’agost de 2020

El Secretariat Diocesà d’Infància i Joventut organitza, per a joves, un viatge per fer el camí de Santiago.  La inscripció està oberta fins al 15 de desembre de 2019.

Interessants, contacteu amb  Sebastià Bosch al 649339766 o  secretariat.joventut.menorca@gmail.com.

Viatges – Peregrinacions

 Viatge a Lourdes
El Secretariat Diocesà de Santuaris i peregrinacions organitza un viatge a Lourdes del 24 al 26 d’abril de 2020. Presidirà el bisbe de Menorca Francesc Conesa. Per a més informació contactar amb Toni Mercadal (tel. 629.450.140).