 Campanya “Caritas amb Ucraïna”
Per col laborar, indica “EMERGÈNCIA UCRAÏNA.”
-LA CAIXA
ES70 2100 0055 51 0103680278
-COLONYA
ES05 2056 0012 2710 0338 1611
-BIZUM
També podeu fer arribar els donatius a les parròquies.

 Entrevistes al nostre canal de Youtube
Al canal de Youtube del Bisbat de Menorca https://www.youtube.com/BisbatdeMenorca cada setmana podeu escoltar les entrevistes que feim sobre diferents temes (teologia, Càritas, sinodalitat, catequesi, Vida Creixent, etc.).

Setmana del 6 al 12 de febrer de 2023

 “Consagración a Jesús por María”
Iniciará el martes 7 de febrero, a las 18 h, en la parroquia de la Mare de Déu del Roser des Castell. Tendrá lugar 33 días por el método de San Luis María Grignion de Montfort.

 Manos Unidas
LXIV Campaña contra el hambre en el mundo Conferencia: “Menorca y Madagascar, dos islas dispares UNIDAS contra la desigualdad” a cargo de Macarena Aguirre Galatas.
Martes 7 de febrero a las 19.30 h en el Ateneo C.L.A. de Maó
Miércoles 8 de febrero a las 19 h, en el Cercle Artístic de Ciutadella.

 Formació per als agents de pastoral
Els dies 11 i 12 de febrer a Sant Joan de Missa a càrrec de la germana de la Consolació, Ana Belén Soriano, sobre el tema “Com podem acostar els joves a la pregària”. Formació dirigida als catequistes, monitors, professors de religió, etc.

 Jornada Mundial del Malalt
Dissabte 11 de febrer, a les 10. 30 h, al Seminari Diocesà (Ciutadella).
Xerrada a càrrec d’Antoni Gomila Benejam, catedràtic de psicologia, sobre el tema “Com acompanyar a una persona amb una malaltia mental.”

 Festa de Don Bosco
Dissabte 11 de febrer, a les 20.30 h,
al Teatre de Ciutadella (Calós) es representarà l’obra “De tot color”, del grup Tornam a ser aquí.

 Setmana de la Família
Diferents activitats:
-Divendres 10 de febrer, a les 20.30 h, cinefòrum al Teatre de Sant Miquel (Ciutadella), amb la projecció de la pel.lícula “Tengamos la fiesta en paz.”

-Dissabte 11 de febrer, a les 11 h, formació per als agents de pastoral familiar al Santuari de la Mare de Déu del Toro. Formació a càrrec de Miguel Ángel Garrigós.

-Diumenge 12 de febrer, a les 17 h, pregària familiar al Santuari de la Mare de Déu del Toro. Convidam especialment els matrimonis que enguany celebren els 25 o els 50 anys de casats.

 Programes de ràdio de l’Església de Menorca cada setmana ens podeu escoltar a:

COPE MENORCA (89.6FM):
-“El Mirall de l’Església”, cada divendres a les 13.30 h.
-“Església Notícia”, cada diumenge a les 9.45 h.
IB3 RÀDIO (88.6 FM):
-“Temps de Creure”, cada dissabte a les 6.30 h.
RADIO MARÍA (92.0 FM):
-“Revista Diocesana”, cada diumenge a les 13.30 h.

PEREGRINACIONS

COL.LABORA

 El Fons Diocesà de Solidaritat

Venen temps difícils, moltes famílies necessitaran la nostra ajuda. T’animes a deixar el teu donatiu? És molt fàcil:

-Al compte bancari (entitat La Caixa):

-Des del mòbil a Bizum
codi 00580.

-Si necessites ajuda, posa’t en contacte amb les parròquies i Càritas Menorca. Som aquí per ajudar-te.

 Voluntariat Escoltes de Menorca
Si tens 18 anys o més i vols ser voluntari, t’animam a formar part dels agrupaments escoltes de Menorca.
Contacte: 623 172 343 oescoltes@escoltesdemenorca.org

 El Servei de repartiment d’aliments
També podem ajudar entregant aliments i productes de primera necessitat.
(farina, sucre, oli, cacau en pols, productes de neteja…)
Els podeu deixar a les cistelles dels supermercats i a les parròquies.
Després seran repartits entre les persones i famílies necessitades
a través dels serveis de Càritas parroquials.

 Ajuda a la teva parròquia
Les nostres parròquies necessiten la nostra ajuda per a continuar ajudant als
qui més ho necessiten.
També podem fer arribar les nostres donacions a la pàgina web oficial www.donoamiiglesia.es

Pots triar l’opció d’ajudar a la teva parròquia de sempre
o a la nostra diòcesi de Menorca.