 Gala benèfica de Mans Unides
Diumenge 14 d’abril, a les 18 h,
a la Sala Multifuncional des Mercadal. Es faran diferents actuacions musicals. Donatiu de 6
euros. Les entrades es poden adquirir una hora abans a taquilla, a l’Esplai des Mercadal.

 Trobada dels professors de religió
Divendres 19 d’abril, a les 17 h
 celebració de Pasqua del professorat de religió, a la parròquia de Sant Cristòfol, as Migjorn Gran.

 Taller bàsic de fotografía
Dissabte 20 d’abril, de les 10.30 a les 13 h,
A la parròquia de Sant Antoni Maria Claret es farà un taller bàsic de fotos dirigit als membres dels secretariats, moviments, entitats i grups parroquials de l’Església per a millorar les fotos que es fan i es publiquen. Us podeu apuntar telefonant o enviant un missatge de WhatsApp al telèfon 681 375 127.

 Curs Monitor/a Lleure Infantil i Juvenil
-Organitzat pels Escoltes de Menorca. El curs es durà a terme a Es Mercadal (C/ Lepant). Es farà els dissabtes i diumenges. Començarà el dissabte 20 d’abril i acabarà el diumenge 9 de juny.

-Inscripcions a la pàgina web dels Escoltes de Menorca:

-Per a qualsevol consulta, podeu telefonar al 648 987 866 (WhatsApp)
o escriure un correu electrònic a: formacio@escoltesmenorca.org

PROGRAMES DE TV

 Reportatges de l’Església de Menorca

IB3TV

– “Mosaic”
De forma quinzenal, els diumenges a les 10 h, s’emet al programa “Mosaic” d’IB3 Televisió un reportatge sobre l’Església de Menorca. Una vegada emesos els programes es poden veure al canal de Youtube del Bisbat de Menorca.

PROGRAMES DE RÀDIO

l’Església de Menorca cada setmana ens podeu escoltar a:

COPE MENORCA (89.6FM):
-“El Mirall de l’Església”, cada divendres a les 13.30 h.
-“Església Notícia”, cada diumenge a les 9.45 h.

IB3 RÀDIO (88.6 FM):
-“Temps de Creure”, cada dissabte a les 7.30 h.

RADIO MARÍA (92.0 FM):
-“Revista Diocesana”, cada diumenge a les 13.30 h.

 Entrevistes al nostre canal de Youtube
Al canal de Youtube del Bisbat de Menorca https://www.youtube.com/BisbatdeMenorca cada setmana podeu escoltar les entrevistes que feim sobre diferents temes (teologia, Càritas, sinodalitat, catequesi, Vida Creixent, etc.).

PEREGRINACIONS

Cancel.lació del viatge a Terra Santa
Amb motiu de la guerra declarada entre l’Estat d’Israel i Palestina, queda suspesa la peregrinació a Terra Santa, organitzada per la Catedral, que estava prevista entre els dies 31 de gener i 7 de febrer.

COL.LABORA

 Campanya “Caritas amb Ucraïna”
Per col laborar, indica “EMERGÈNCIA UCRAÏNA.”
-LA CAIXA
ES70 2100 0055 51 0103680278
-COLONYA
ES05 2056 0012 2710 0338 1611
-BIZUM
També podeu fer arribar els donatius a les parròquies.

 El Fons Diocesà de Solidaritat

Venen temps difícils, moltes famílies necessitaran la nostra ajuda. T’animes a deixar el teu donatiu? És molt fàcil:

-Al compte bancari (entitat La Caixa):

-Des del mòbil a Bizum
codi 00580.

-Si necessites ajuda, posa’t en contacte amb les parròquies i Càritas Menorca. Som aquí per ajudar-te.

 Voluntariat Escoltes de Menorca
Anima’t a formar part de l’equip de voluntariat escolta de Menorca!
Uneix-te a aquesta increïble experiència, acompanyant a infants i joves en diferents activitats i excursions. Vine i forma part del canvi positiu!
Si ets major de 18 anys i vols ser voluntari/ària, posa’t en contacte amb els Escoltes de Menorca, enviant un WhatsApp o telefonant al: 623 172 343 o escoltes@escoltesdemenorca.org

 El Servei de repartiment d’aliments
També podem ajudar entregant aliments i productes de primera necessitat. (farina, sucre, oli, cacau en pols, productes de neteja…) Els podeu deixar a les cistelles dels supermercats i a les parròquies. Després seran repartits entre les persones i famílies necessitades a través dels serveis de Càritas parroquials.

 Ajuda a la teva parròquia
Les nostres parròquies necessiten la nostra ajuda per a continuar ajudant als qui més ho necessiten.
També podem fer arribar les nostres donacions a la pàgina web oficial www.donoamiiglesia.es

Pots triar l’opció d’ajudar a la teva parròquia de sempre o a la nostra diòcesi de Menorca.