 Diàleg amb el Bisbe
Didivendres 28 de febrer de 2020
A les 20.15 h, a la parròquia de Santa Eulàlia d’Alaior segon diàleg del nostre Bisbe Mons. Francesc amb els menorquins sobre “Qui ha d’educar els nostres fills?”

 Diada del Pensament dels Escoltes
Divendres 28 de febrer de 2020
A les 20.30 h,  la parròquia de Sant Antoni Mª Claret  Els Escoltes de Menorca-MSC, organitzen la Diada del Pensament, amb una xerrada de Mn. Jordi Font, consiliari escolta amb molts d’anys d’experiència, sobre el tema: “Els valors del nostre mètode i la seva arrel. Com aplicar-los?”. És una jornada de reflexió pels caps, pares i simpatitzants escoltes.

 Recés per a catequistes
Dissabte 29 de febrer de 2020
De 10 h a 13 h, al Santuari de la Mare de Déu del Toro recés per a Catequistes dirigit per Mn. Llorenç Sales, “Catequistes, companys de camí”

 Ruta dels joves pels Camins de Cavalls
Dissabte 29 de febrer de 2020
Segona excursió de la Ruta Jove pel Camí de Cavalls per als joves a partir de 15 anys. Començarà a les 9 h i es caminarà des de Cala Galdana fins a Sant Tomàs. Si esteu interessats contactau amb en Sebastià Bosch al 649 339 766.

 Trobada Diocesana de Confraries
Diumenge 1 de març de 2020
A les 17 hores, a la parròquia del Roser d’Es Castell, Trobada solemne de confraries de Setmana Santa

 Exposició “Cristians perseguits en el món”
Del 1 al 8 de març de 2020
A l’Església del Carme de Maó. L’horari de visites serà de les 9 a les 13 h i de les 17 a les 20 h.

-El dimecres 4 de març a les 18 h vetlla de pregària davant la Creu de Mossul a l’Església del Carme de Maó

 Jornada de Teologia
Divendres 6 de març de 2020
A les 20.30hores, al Seminari Diocesà de Ciutadella,  L’institut diocesà de Teologia i l’ISCREB ofereixen una nova jornada de Teologia amb la xerrada a càrrec de Jordi Latorre, professor a la Facultat de Teologia de Catalunya, sobre “l’Hospitalitat al Nou Testament”.

 Festa del Natzarè
Divendres 6 de març de 2020
A les 19 h meditació del Viacrucis.

A les 20 h celebració de l’Eucaristia. en motiu de la Festa del Natzarè a la parròquia de Sant Francesc d’Assís de Maó.

 Pregària contemplativa
Dissabte 7 de març de 2020
A les 18 h, al Monestir de Santa Clara de Ciutadella, pregària contemplativa amb les germanes clarisses.

 Trobada de Joves al Toro
Dies 21 i 22 de març de 2020
Trobada per als joves al Santuari del Toro sota el lema “Qui són els nostres infl uencers?” La inscripció està oberta fins al 8 de març enviant un email a:  secretariat.joventut.menorca@gmail.com

VIATGES I PEREGRINACIONS

Camí de Santiago

La primera fase del camí es durà a terme entre el 17 i 23 d’agost de 2020

El Secretariat Diocesà d’Infància i Joventut organitza, per a joves, un viatge per fer el camí de Santiago.  La inscripció està oberta fins al 15 de desembre de 2019.

Contacte:

Sebastià Bosch al 649339766 o  secretariat.joventut.menorca@gmail.com.

 Viatge a Lourdes
El Secretariat Diocesà de Santuaris i peregrinacions organitza un viatge a Lourdes del 24 al 26 d’abril de 2020. Presidirà el bisbe de Menorca Francesc Conesa. Per a més informació contactar amb Toni Mercadal (tel. 629.450.140).