 Congrés de Laics
Fi de la fase diocesana i celebració d’enviaments d’agents de Pastoral. Comptarà amb l’assistència de la presidenta d’Acció Catòlica General d’Espanya.
Dissabte 12 d’ocutubre de 10 a 13.30 h al Santuari de la Mare de Déu del Toro.

Mes missioner extraordinari
-Presència missionera:
A les escoles, del 9 a l’11 d’octubre i a totes les celebracions dominicals de les parròquies durant tot el mes.
-Col•loqui:
“Missió i Evangelització i Desenvolupament”. A càrrec de Raquel Carballo, coordinadora d’Amèrica Central de Mans Unides i José Luís Bleda, missioner de Cartagena a Hondures.
Dimarts 15 d’octubre a les 20 h a la Sala d’Actes Jeroni Marquès (Cercle Artístic, Ciutadella). Dimecres 16 d’octubre a les 20 h a l’Ateneu de Maó.
-Recés de preveres i diaques:
Sobre “La Missió en la vida de la Diòcesi”. Dimecres 16 d’octubre.
-Vigília de pregària missionera:
Divendres 18 d’octubre a les 20 h al Santuari de la Mare de Déu del Toro
-Pregària de Vespres:
Dimecres 30 d’octubre a les 19 h al Monestir de les Concepcionistes Franciscanes de Maó.

Jornades anuals ISCREB
Tema: Acolliment i hospitalitat a la Bíblia.
1a trobada, 11 d’octubre a les 20.30 h a la Sala d’Actes del Seminari (Ciutadella).

 Mes del Sant rosari
Res del Sant Rosari, tots els dies a les 17.30 h al Santuari de la Mare de Déu del Toro.

 Terra Santa
Presentació del viatge a Terra Santa i document Kairós Palestina a càrrec de Raquel Hernández. Acte inclòs en les activitats del centenari del CC Sant Miquel.
Divendres 18 d’octubre a les 20.30 h a la Sala d’Actes del centre, a Ciutadella.

 Trobada de joves confirmats
Sota el lema “Segueix la teva petjada”. Inscripcions fi ns el 17 d’octubre. Contacte:
Sebastià Bosch  – boschsalords@gmail.com – tel. 649.33.97.66
Dissabte 19 d’octubre a la Salle d’Alaior.

 Escola Bàsica d’Agents de Pastoral
Primera sessió a càrrec de Joan Mercadal, que parlarà sobre “Creure en Déu: en qui i què creiem els cristians?”. Dissabte 26 d’octubre de 10 a 13 h al Santuari de la Mare de Déu del Toro.

Novetat
Inici d’emissió de l’agenda setmanal de la Diòcesi a Canal 4 Ràdio. Cada divendres a les 12. 30 h al 90.3 FM.

Viatges – Peregrinacions

 Viatge a Lourdes
El Secretariat Diocesà de Santuaris i peregrinacions organitza un viatge a Lourdes del 24 al 26 d’abril de 2020. Presidirà el bisbe de Menorca Francesc Conesa. Per a més informació contactar amb Toni Mercadal (tel. 629.450.140).