 100 anys del CC Sant Miquel
Divendres 8 de novembre
Conferència “Orígens i història de Sant Miquel” a càrrec de Mn. Josep Sastre.
a les 20.30 h a la sala d’Actes del centre, a Ciutadella.

 Formació per a guies turístics
Cursos gratuïts dirigits per a professionals del sector turístic. Organitza:
Secretariat Diocesà de Turisme.

-Dimecres 6 de novembre
a les 17 h, a l’Ajuntament de Ciutadella. Visita guiada amb l’arxiver Diocesà Marc Pallicer.
-Dimecres 13 de novembre
a les 10 h, a l’Església de Santa Maria i la rectoria de Maó. Dirigit per Mn. Josep Manguán.

 Dia de l’Església Diocesana
Diumenge 10 de novembre col.lecta a totes les parròquies de Menorca.

 Glosat pels 100 anys del CC Sant Miquel
A càrrec de “Soca de mots”.
Divendres 15 de novembre, a les 20.30 h, al Local Social, a Ciutadella.

 Jornades de formació a Vic per als catequistes
Del 15 al 17 de novembre “XII Jornades de Formació per a Catequistes”,
organitzades pel Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i de les Illes Balears.
Per a més informació, sobre la inscripció i tots els detalls del viatge, contacteu
amb catequesi@bisbatdemenorca.com i www.sic-catequesi.cat.

 Conferència: “Cristians en el treball: Res a dir? Res a fer?”
Divendres 15 de novembre, a les 19.30 h
conferència sobre el paper dels cristians en l’actualitat, a càrrec de Mn. Pepe Rodado, director del
Secretariat Interdiocesà de Pastoral Obrera, a la Sala d’Actes del Seminari Diocesà de Menorca.

 Conferència: “Síria: el que ha deixat enrere el Califat”
A càrrec d’Ariadna Blanco, delegada d’ajuda a l’Església necessitada a Catalunya i Balears, que tractarà la situació actual en la què es troba Síria, en particular, els cristians d’aquest país.
-Divendres 15 de novembre, a les 20 h, a l’Església de Santa Eulàlia d’Alaior.
-Dissabte 16 de novembre, a les 17.45 h, a la parròquia de Sant Esteve de Ciutadella.

Novetat
Inici d’emissió de l’agenda setmanal de la Diòcesi a Canal 4 Ràdio. Cada divendres a les 12. 30 h al 90.3 FM.

Viatges – Peregrinacions

 Viatge a Lourdes
El Secretariat Diocesà de Santuaris i peregrinacions organitza un viatge a Lourdes del 24 al 26 d’abril de 2020. Presidirà el bisbe de Menorca Francesc Conesa. Per a més informació contactar amb Toni Mercadal (tel. 629.450.140).

 Jornades de formació a Vic per als catequistes.
Del 15 al 17 de novembre es celebraran a Vic les XII Jornades de Formació per a Catequistes, que, com cada any, organitza el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears (SIC). Per a més informació sobre la inscripció i tots els detalls del viatge,contacteu amb
 catequesi@bisbatdemenorca.com i www.sic-catequesi.cat