Primeres reunions del curs del Consell de Presbiteri i del Consell Diocesà de Pastoral

La setmana passada, dimecres i dissabte, es van dur a terme les primeres reunions d’aquest curs d’ambdós Consells, de Presbiteri i de Pastoral, amb temes semblants.

Es va presentar el Pla de Pastoral per aquest curs, que té com a lema: Una Església que surt a anunciar l’Evangeli i que és una continuació del que hem fet els cursos passats. Aquesta setmana serà presentat als tres arxiprestats. Igualment, es va fer entrega del nou Directori pastoral per a la iniciació cristiana” (https://bisbatdemenorca.org/DIRECTORIPASTORAL_CAsT_Cat.pdf ), que després d’uns anys de ser treballat per les parròquies i comunitats, va entrar en vigor el passat 1 de setembre.

També es presentà el Sínode dels Bisbes. La fase diocesana s’iniciarà el proper 17 d’octubre amb una Eucaristia a la Catedral. Es prepararan uns temes per a ser treballats a les parròquies. Es donà a conèixer el nou Pla de Comunicació 2021-2025” per unificar criteris en la comunicació i la implicació de totes les comunitats .

Finalment, es va donar una informació de l’economia diocesana, explicant la venda de les Pistes de l’Oar a Ciutadella i l’estat en què es troba el projecte del Toro.