El 7 de novembre celebrarem el Dia de l’Església Diocesana, un dia per recordar que junts, com a família, aconseguim una Església activa que respon a la crida de Déu. Junts som Església Diocesana, posant tot allò que som al serveis dels altres i col·laborant junts duem a terme la tasca de l’Església.
Junts aconseguim que les nostres parròquies s’omplin de vida: amb un compromís profund amb l’Evangeli de Jesús i sempre al servei dels altres. Per açò, et demanem que col·laboris amb la teva parròquia oferint el teu temps, les teves qualitats, el teu donatiu i la teva pregària. Perquè gràcies a la teva col·laboració, milers de persones són acompanyades, reben esperança i es retroben amb Déu cada dia.
El proper cap de setmana (6 i 7 de novembre) totes les col·lectes aniran destinades al sosteniment econòmic de les nostres parròquies. Són moltes les accions que es duen a terme a les comunitats parroquials: la catequesi, acompanyament als malalts, repartiment d’aliments a les persones més vulnerables, atenció a les persones sense llar, activitats de lleure per als infants i joves, etc. Col·laborant econòmicament amb la teva parròquia ens ajudes a oferir el millor que tenim a la societat, sempre al servei de tots.
MATERIALS
REVISTA DIOCESANA DE L’ESGLÉSIA DE MENORCA : Revista_Diocesis-de-Menorca2021