Festa de Maria Auxiliadora 2021

Diumenge 30 de maig el bisbe Mons. Francesc va presidir l’Eucaristia amb motiu de la Festivitat de Maria Auxiliadora al Santuari de Ciutadella. Aquesta celebració va coincidir amb la Solemnitat de la Santíssima Trinitat, dia en el que també celebràvem l’amor de Déu, que és Pare, Fill i Esperit Sant.

El Bisbe va iniciar la seva homilia recordant que Maria ens ajuda a endinsar-nos en el misteri de  Déu. Ella va acollir al Fill de Déu amb serenitat i confiança, lliurant-se del tot a la voluntat del Pare. A més, va ressaltar que Maria “va aprendre de Jesús a experimentar Déu com el seu “Abba”, el seu Pare estimat”.

Mons. Francesc va destacar que Maria “va experimentar i viure a Déu com a Trinitat, així ho va proclamar plena d’alegria al llarg de la seva vida”. Ella ens va mostrar la confiança plena en Déu u i tri. En un context en el que molts no coneixen a Déu o han abandonat la seva fe, els cristians contemporanis tenim la gran missió de donar a conèixer als altres el Déu viu i vertader, el seu amor per nosaltres ( “Aneu a convertir a tots els pobles”). L’Eucaristia va concloure demanant a Maria que ens auxiliï  i ens ajudi “a transmetre als altres aquest Déu trinitat que hem conegut i omple la nostra vida.”

                                                                       Fotografia: Sergi Febrer

 

Podeu llegir l’homilia completa de Mons. Francesc en el següent enllaçhttps://www.bisbatdemenorca.org/les-paraules-del-bisbe/homilies/2021-05-30-Homilia-Festa-de-Maria-Auxiliadora.pdf