Festa de Santa Clara, dies de fraternitat, caritat i pregària

Dia 11 al matí, amb un bell sol que naixia, les germanes clarisses ens disposàvem a celebrar la festa de la nostra Mare, Santa Clara.

Abans, ens vam preparar amb tres dies de pregària. Van ser uns moment senzills, però també profunds, carregats de Paraula i de silenci. Moments tots ells, que ens van convidar a la interioritat, la reflexió, l’escolta de la Paraula, i ens van servir per conèixer millor la vida i l’espiritualitat de Santa Clara. Els cants meditatius, els textos, les danses i els silencis ens van ajudar a fer d’aquesta estona, un moment de trobada amb Déu, amb un mateix i amb els altres. Cada un d’aquests dies es va centrar amb un aspecte rellevant: la Paraula, Déu i la Fraternitat.

Després de la pregària, vam comptar amb na Corretja Genestar, na Teresa Yhujua i n’Esperança Rotger qui ens van regalar una bella interpretació musical. D’aquesta manera vam arribar al dia de Santa Clara, celebrant dues eucaristies molt participades. Acabada l’Eucaristia del vespre, que va ser presidida pel bisbe Gerard,  el grup folklòric Es Born ens van alegrar amb una ballada de fandango, que posà un to de música i alegria a aquesta diada, acompanyat d’un pastisset i un got d’aigua fresca.

Les germanes clarisses donam les gràcies a tantes persones que durant aquests dies s’ha fet present a la nostra fraternitat compartint amb nosaltres l’alegria de la festa. Uns dies i una experiència que ha fet ens sentíssim molt acompanyades i estimades.