Jornada de formació d’agents de pastoral

Aquest any s’ha pogut fer la formació d’agents de pastoral de forma presencial. Ha tingut lloc els   dies 5 i 6 de Febrer, a la casa de colònies Sant Joan de Missa. Van participar uns 15 animadors de la fe ( catequistes, escoltes, monitors, etc… ).

La formació va comptar amb la presència del jesuïta Carlos Gómez-Vírseda, el qual va guiar als assistents per aprofundir con poden fer un acompanyament als joves que formen part de les comunitats o bé de clubs d’esplai. Es va destacar la necessitat d’aprendre a acompanyar a la persona en el seu camí de vida.

Ara queden reptes per davant que només es poden aconseguir tots junts: impulsar una Església oberta per a tots, dedicar temps a acompanyar els nostres joves, cuidar les relacions amb ells i, també, continuar amb la formació dels agents de pastoral.

Ha estat un cap de setmana molt profitós per als animadors i que va remoure la nostra acció pastoral. Una vegada més ha estat una crida a sortir per places i camins.